Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā.

Turpināt Vairāk informācijas

liepajniekiem.lv

Ja šajā vasarā vēl nebūsim uzcēluši Liepājā drifta halli, noteikti piedāvāsim iespēju liepājniekiem izmēģināt triciklu kādā norobežotā laukumā, sola "Wolftrike" līdzīpašnieks Klāvs Ašmanis.
Foto: Egons Zīverts

12.02.2019 Bizness ar sānslīdi  (8)

Liepājā, kā zināms, top elektrovelosipēdi, elektrokartingi un elektrodēļi. Taču izrādās, ka mūsu pilsētā jau kādu laiku ražo arī elektriskos drifta jeb kontrolētas sānslīdes triciklus, kas izklaidē adrenalīna cienītājus galvaspilsētā. Lai arī triciklu radītājs SIA "Wolftrike" vēl ir salīdzinoši jauns uzņēmums, eksporta vārti tam jau ir vaļā.

"Pamodini savu iekšējo zvēru!" – vēsta "Wolftrike" sauklis. Liepājā dzimušais 28 gadus vecais Klāvs Ašmanis un viņa sadarbības partneris Ulams Mazulis biznesā darbojušies jau iepriekš, taču pa īstam savu "zvēru viņi pamodinājuši", pirms diviem gadiem atklājot drifta halli Rīgā, kuras apgrozījums šobrīd esot trīs reizes lielāks nekā radniecīgajām kartinga hallēm.

Halli vada vēl viens liepājnieks – Tomijs Virga, kurš iepriekš bija Liepājas kartingu halles izpilddirektors, līdz ar to arī pieredzējis jautājumos, kas skar trases drošību.

Klāvs pirms desmit gadiem pēc Liepājas 6. vidusskolas absolvēšanas devies uz Rīgu studēt Latvijas Universitātes Ekonomikas fakultātē vadības zinības un tā galvaspilsētās arī palicis uz dzīvi.

Drifta halli apsaimnieko Klāva Ašmaņa un Ulama Mazuļa Rīgā reģistrēts uzņēmums, savukārt SIA "Wolftrike", kas abiem uzņēmējiem arī pieder vienādās daļās, Liepājā ražo triciklus jeb iekštelpu driftam paredzētus transportlīdzekļus.

"Galvenais ir sākumā nedomāt par naudu, bet sadarboties ar visiem, gūstot citam no cita labumu. Un beigās peļņa ir neizbēgama," uzņēmuma veiksmes formulu atklāj Klāvs.

Tas, ka ir jāražo tieši drifta tricikli, Klāvam bijis skaidrs jau no paša sākuma. "Pašam patīk sānslīde. Šobrīd to mācos ar mašīnu veikt trasē, turklāt mans skolotājs ir 13 gadus jaunais drifta autosportists Nikolass Bertāns jeb "NikNak". Gan Nikolass, gan arī citi drifta autosportisti apstiprinās, ka "Wolftrike" ir liels pamats driftam ar automašīnu."

Darbs pie triciklu izstrādes aizsācies pirms divarpus gadiem, tomēr līdz šim uzņēmēji "sveci turējuši zem pūra". "Vesels puds sāls apēsts! Tikai pagājušā gada oktobrī tricikls bija gatavs tik tālu, lai to varētu sākt prezentēt. Iepriekš par savu darbu plaši nestāstījām, jo nebija jau ar ko lepoties," skaidro Klāvs, atzīmējot, ka šodien viņi par savu produktu ir pārliecināti – tas esot izturīgākais drifta tricikls pasaulē.

"Wolftrike" šodienas galaprodukts ir tricikls, kas aptuveni piecu sekunžu laikā var sasniegt maksimālo ātrumu 100 kilometri stundā un ar vienu bateriju nobraukt stundu un 40 minūtes. Klientu drošības nolūkos trasē triciklu ātrums gan tiek būtiski ierobežots.

"Šis tricikls ir Liepājas produkts," uzsver Klāvs. "Pilnīgi visā ir iejaukušies liepājnieki, arī tajās tricikla komponentēs, kuras mums piegādā no ārzemēm." Sadarbojamies ar dažādiem Liepājas uzņēmumiem, jo, kā mans tēvs saka, viss vajadzīgais ir tepat blakus.

Plašāk lasiet laikraksta "Kurzemes Vārds" 12. februāra numurā.

  • Lai aplūkotu avīzes "Kurzemes Vārds" digitālo versiju, lūdzu apmeklējiet liepajniekiem.lv pilno versiju!