Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā.

Turpināt Vairāk informācijas

liepajniekiem.lv

Reklāmas projekta filmēšana notika reālos apstākļos Pāvilostas ostā. Taču lietusgāzes efektu radīja ceļamkrāns ar laistāmo iekārtu.
Foto: Egons Zīverts

10.01.2019 Pāvilostnieki glabā noslēpumu par filmēšanos  (2)

Pāvilostas ostā otrdien, 8. janvārī, notika ziemai netipiska rosība. Norobežotā vieta, daudzie ļaudis, transporta līdzekļi un ātrās palīdzības auto pat varēja radīt bažas: kas šeit atgadījies? Nekas slikts nebija noticis, gluži otrādi. Pāvilosta bija izraudzīta par vietu starptautiska reklāmas projekta filmēšanai, un tajā piedalījās ap desmit Pāvilostas un apkaimes iedzīvotāju. "Kurzemes Vārda" rīcībā ir neoficiāla informācija, ka reklāmas klips tika uzņemts populārajam pārtikas produktam "Actimel".

Visas ziņas par šo reklāmas projektu ir stingri konfidenciālas, un mediju klātbūtne uzņemšanas laukumā nav iespējama, uzzinājām no aktieru atlases vadītājas Daces Jokstes. Publiska bija tikai informācija, ka Pāvilostas ostas teritorijā tiks filmēts starptautisks reklāmas projekts, kuru no Latvijas puses īsteno producentu kompānija "Münchhausen Productions" sadarbībā ar starptautiski atzītu Spānijas producentu kompāniju "Garage Films". Uzņemšanas grupa iesaistīja Pāvilostas novada domi reklāmas masu skatu dalībnieku meklēšanā, tai bija vajadzīgi 25–70 gadus veci vīrieši un sievietes, kuri atveidotu zvejniekus un garāmgājējus. Pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Marita Kurčanova pastāstīja, ka sākumā bijusi atturīga pret paziņojuma ievietošanu domes mājaslapā, jo arī pašvaldībai netika atklāts, kāds ir šīs reklāmas saturs: "Varbūt cilvēkiem, kurus aicina pieteikties, būtu iebildumi, piemēram, reklamēt kādus patēriņa kredītus." Filmētāji mierinājuši, ka nekā tāda reklāmas saturā neesot.

Pašvaldības pārstāvji gan netika ielaisti filmēšanas laukumā. Vietējie cilvēki, kas piedalījās reklāmas tapšanā, atklāja vien to, ka tas bijis interesants piedzīvojums visas dienas garumā, darbojoties otrā plāna lomās, taču arī viņiem esot liegts sīkāk stāstīt par reklāmas saturu. "Fonā pacilājām kastes. Sejas, visdrīzāk, nemaz nebūs redzamas." "Kurzemes Vārds" novēroja, ka filmēšanas procesā bija iesaistīti trīs kuteri, pa uzņemšanas laukumu staigāja cilvēki platos lietusmēteļos. Filmēšanas vajadzībām mākslīgi tika radīti nejauku laika apstākļu efekti – lietus un stiprs vējš. Laikrakstam izdevās noskaidrot, ka šī reklāma netiks demonstrēta Latvijā, tā paredzēta Rietumeiropas tirgiem. Tāpēc ir mulsinoši, ka tik liela slepenības ažiotāža radīta ap pavisam ikdienišķa produkta reklāmas filmēšanu, kas ziemas sezonā pieklusušajā Pāvilostā neapšaubāmi izraisīja lielu interesi.