Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā.

Turpināt Vairāk informācijas

liepajniekiem.lv

06.02.2019 Kandavas un Ventas ielas krustojums - lamatas pilsētas viesiem  (66)

Komentāri (66)

  • 06.02.2019 07:18

    idiotiem zināšanai!

    Pēc noteikumiem tiem, kuri brauc no Ventas ielas, jāļauj pa kreisi Kandavas ielā iegriezties no Klaipēdas ielas, no centra puses, braucošiem.

  • 06.02.2019 07:20

    Jautājums

    Man likās ka braucot no centra puses ir traucējums no labās puses, tad kāpēc braucot pa Ventas ielu ir jādod priekšroka?

  • 06.02.2019 07:28

    fhffhfh

    Kurš mudaks šito izdomājis ES vienmēr griežoties Kandavas ielā pa kreisi loģiski palaižu pretī braucošos Cik tur braucu neviens man priekšroku nav devis Kādam daunim jābūt lai cirstu iekšā pa kreisi ja mašinas nāk pretī Nesen tas vecais āzis jau cirta mudaks.

  • 06.02.2019 07:30

    to Jautājums

    Muļķības. Viss ir pareizi, braucot no Klaipēdas ielu uz Kandavas, tev neviens nav jālaiž. To, ka no Ventas ielas mauc un vēl mirkšķina ar lukturiem, ir dažiem pieņemta kaut kāda mistiska izdomāta sapratne par CSNN. Protams, neviens taču negribēs sasist auto, ja tev mauc iekšā labā sānā. Tur ir ļoti daudz idiotu, katrs otrais no Ventas ielas uz Kandaveni nelaiž.

  • 06.02.2019 07:31

    to fhffhfh

    Tātad nezini noteikumus

  • 06.02.2019 07:32

    Par

    Apli vajadzētu balsot!

  • 06.02.2019 07:48

    Asaka

    Aizliedz kreiso pagriezienu uz Kandavas ielu un visas domstarpības risinātas! Nav tur tā nogriešanās tik svarīga!

  • 06.02.2019 08:04

    Abc

    Nav tyr ne kaadas labaas vai kreisaas rokas. Fishka ir taa ka braucot no ventas ielas uz uiha ielu pamata luksofors ir sarkans, un deg papildsekcija zalja. A tam kas brauc no centra deg pamata luksofors zaljsh, tapec no centra braucosham priekshroka.

  • 06.02.2019 08:05

    44

    jā, braukt ir jāmāk , un jāzin CSN , es tur droši griežu pa kreisi , man neviens virsū nav uzpēries , nevajag minstināties , bet tūlīt kolīdz parādās zaļais tad ar jāmauc , sāksi raustīties nepoaspēsi.

  • 06.02.2019 08:11

    69

    Šī gada laikā, pārregulēt luksoforus var nepaspēt, jo atlikuši tikai 11 mēneši. Šogad vēl tikai padiskutēsim, nu varbūt vēl arī nākamgad...

  • 06.02.2019 08:13

    --->69

    Zhetons tev :)))

  • 06.02.2019 08:14

    :)))))

    Mēģināšu izskaidrot, braucot pa Klaipēdas ielu visas luksofora dagošās "sekcijas" ir zaļas - tas nozīmē ka vari braukt visur. Ventas iela- lai brauktu uz Klaipēdas vai Kandavas ielu luksoforā deg SARKANS, bet papildsekcija ir ZAĻA tas nozīmē ka jālaiž tie kas grib nogriesties

  • 06.02.2019 08:26

    Sds

    Kādi plusiņi,kādi murgi. Man ir grūti iedomāties kur vēl Latvijā ir tik tizls krustojums,Šeit vajag balstoties uz to likumu, ka tas ir nepieciešams sabiedrības interesēs, pašvaldībai atpirkt to vienu vai maksimums divas privātmājas.Tātad, vajag nojaukt tās divas privātmājas un būs laukums kurā varēs izbūvēt rotācijas apli. Ir tāds likums un VAR pašvaldība tās mājas atpirkt vai ierādīt iedzīvotājiem citu vietu.IR tas jādara, lūdzu nevajag izcelties izcelties ar tizlākajiem krustojumiem valstī.

  • 06.02.2019 08:38

    Es

    Apli ar vienu vienu brauktuvi

  • 06.02.2019 08:38

    archis1

    Kā var zināt, kad nogriežoties pa kreisi no Klaipēdas ielas tev ir priekšroka attiecībā pret mašīnu, kas girežas pa labi Klaipēdas ielā :) ? Katru dienu braucu šo krustojumu un pēdalīs vienmēr ir pie bremzes. Jādomā vai pretējais braucējs girezīsies pa kreisi pēc likuma burta vai ''po poņatijām?

  • 06.02.2019 08:41

    44

    tramvaju ar pa apli

  • 06.02.2019 08:43

    rrt

    Sen nav braukts pa Kaiju ielu. Tur jau tā pati nelaime Lielās iela, Kaiju ielas un Jaunās ostmalas krustojumā gadiem (vismaz pirms tilta rekonstrukcijas bija).

  • 06.02.2019 08:55

    archis1

    Man ir lūgums, tiem, kas nogriežas pa kreisi no Klaipēdas ielas uz Ventas ielu, kreiso pagriezienu sākt rādīt iebraucot krustojumā nevis pirms tam.

  • 06.02.2019 09:00

    Tramvajs

    Tur ir nepareizi luksofori, arī tramvajam - no Baatas puses zaļais ļoti īsu brīdi, lai gan no centra puses tikmēr jau sen deg zaļais. Sviestains krustojums. Vajag atsevišķu luksoforu tramvajam, atdalot mašīnu zaļo signālu no brīža, kad tramvajs drīkst izbraukt; un tramvajam vajag sensoru,lai ir priekšroka kā pie Baatas!

  • 06.02.2019 09:00

    Sds to 44

    Tiesi tapec Es jau rakstiju ka ir jaatperk dazas privatmajas un aplis jaatbida no sliedeem privatmaju virzienaa taa lai iznaaktu ka sliedes skeerso tiekai vienu vienigu iebrauktuvi, konkreti Liedaga ielas iebrauktuvi.

500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.